Η Αξία του Λογοτύπου

Nov 7, 2012

 

Ένα λογότυπο αποτελεί πολλά περισσότερα από μία απλή γραφιστική αποτύπωση του ονόματος μίας εταιρείας. Μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας μίας επιχείρησης, ή αντίστοιχα να την υπονομεύσει. Λειτουργεί ως οδοδείκτης για την επιχείρηση, βοηθώντας την να κατευθύνει με μεγαλύτερη ακρίβεια της δραστηριότητες επικοινωνίας και marketing της, καθώς συνοψίζει την αντίληψη της εταιρείας για τα πράγματα καθώς και τις προθέσεις της.

 

Ένα λογότυπο  είναι τελικά  το ίδιο το στίγμα της εταιρείας σας, καθώς επικοινωνεί το αντικείμενό της και συνοψίζει σε ένα αναγνωρίσιμο σύμβολο την μοναδικότητά της. Αποτελεί τη μοναδική ταυτότητά σας, τη νοητική σύνοψή της εταιρείας σας, κάτι που θα πρέπει να ανακαλείται αυτόματα στο άκουσμα του ονόματός της.

 

Φανταστείτε ότι το λογότυπο λειτουργεί σαν μία μικρή αλλά περιεκτική έντυπη καταχώριση της εταιρείας σας. Κατά αυτή την έννοια, έχει απαιτήσεις αντίστοιχες με τον σχεδιασμό ενός εντύπου, με τη σημαντική διαφορά ότι ο χώρος που παρέχεται είναι οριοθετημένος και ιδιαίτερα περιορισμένος.

 

Πέρα από την δημιουργικότητα και την αυξημένη αισθητική αντίληψη, η επιτυχία ενός λογοτύπου προϋποθέτει σημαντική προπαρασκευαστική έρευνα και σχέδιο.  Αυτό, γιατί θα πρέπει να είναι σαφές από νωρίς τι έχει νόημα να επικοινωνηθεί μέσω αυτού προς τα έξω στη συγκεκριμένη αγορά όπου δραστηριοποιείστε, σε αντιδιαστολή με το πώς είναι αντιληπτή η επιχείρησή σας και το πώς θα ήθελε να γίνεται αντιληπτή.  

 

Το εταιρικό λογότυπο θα πρέπει να αποτελεί την πλατφόρμα ανάπτυξης της εταιρικής σας ταυτότητας. Αυτά θα πρέπει να πάρουν σάρκα και οστά σε κάθε είδους υλικό marketing  και επικοινωνίας (εξωτερικής όσο και εσωτερικής) που θα αναπτύσσετε - όπως σε αφίσες, σε φυλλάδια, σε επιστολόχαρτα, στην ιστοσελίδα της εταιρίας σας, σε επαγγελματικές κάρτες και στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας σας. Όλα αυτά, καθώς συντείνουν στην ίδια κατεύθυνση βοηθούν στην ενίσχυση του brand σας – καθώς η ευκρίνεια και συνέπεια αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για το χτίσιμο ενός επιτυχημένου brand. 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.