e- Marketing Planning

Nov 7, 2012

 

Η βασική λογική μίας διαφημιστικής καμπάνιας σε ηλεκτρονικό περιβάλλον ως προς τους στόχους δεν διαφέρει από αυτή μίας συμβατικής καμπάνιας. Αυτό που διαφέρει σημαντικά είναι τα μέσα, η εργαλειοθήκη αν θέλετε που ο planner έχει στη διάθεσή του.

 

Μία άλλη βασική διαφορά, είναι η αυξημένη δυνατότητα που παρέχουν τα ηλεκτρονικά μέσα για πιο συγκεκριμένη στόχευση, παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο και πιο ρεαλιστική αποτίμηση της απόδοσης της επένδυσης. Μία σωστά σχεδιασμένη και υλοποιημένη επικοινωνιακή δραστηριοποίηση στο διαδίκτυο μπορεί να έχει την πλέον αξιόλογη σχέση επένδυσης-απόδοσης.

 

Τυπικά, η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης μιας διαφημιστικής εκστρατείας στο διαδίκτυο περιλαμβάνει τις παρακάτω ενέργειες :

 

  • Καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και προσδιορισμός του εναύσματος της επικοινωνιακής δραστηριοποίησης (τι μας κάνει να θέλουμε να επικοινωνήσουμε)
  • Διενέργεια δευτερογενούς (συλλογή και ανάλυση υπαρχόντων στοιχείων) και ίσως πρωτογενούς (σχεδιασμός ad hoc έρευνας) έρευνας στο διαδίκτυο σχετικά με την αγορά στην οποία απευθυνόμαστε. Διαχρονική ανάλυση της επικοινωνίας της κατηγορίας και των κύριων μηνυμάτων του ανταγωνισμού
  • Αποσαφήνιση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η συγκεκριμένη εκστρατεία σε επίπεδο δημογραφικών χαρακτηριστικών, ψυχογραφικών χαρακτηριστικών και κινήτρων, καθώς και συμπεριφορών 
  • Προσδιορισμός των στόχων σε σχέση με τη συγκεκριμένη επικοινωνιακή πρωτοβουλία – πως επιθυμούμε να είναι η κατάσταση μετά την ολοκλήρωση της / τι θα έχει μεταβληθεί σε σχέση με πριν και σε ποια κατεύθυνση.
  • Ανάπτυξη μία βασικής στρατηγικής που θα συνοψίζει τον τρόπο με τον οποίο το προϊόν, η υπηρεσία η εταιρεία κοκ. θέλουμε να γίνει αντιληπτή μέσα από την εκστρατεία. Παροχή κατευθυντήριων γραμμών για το ύφος, την τονικότητα και τον χαρακτήρα της επικοινωνίας
  • Μελέτη αποτελεσματικότητας, και επιλογή του μίγματος των καναλιών και μέσων επαφής με το κοινό.
  • Υλοποίηση της επικοινωνιακής εκστρατείας.
  • Συνεχής παρακολούθηση ανά κανάλι και μέσο δραστηριοποίησης προαποφασισμένων δεικτών απόδοσης / αποτελεσματικότητας και κατά περίπτωση ανασχεδιασμός συγκεκριμένων στοιχείων σε περίπτωση αποκλίσεων από τους αρχικούς στόχους.

 

 

     

 

                 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.