Τι είναι η εξωτερική διαφήμιση – outdoor;

Mar 14, 2012

Όλοι έχουμε παρατηρήσει στο δρόμο τις διάφορες μεγάλες πινακίδες που διαφημίζουν διάφορα προϊόντα. Περιμένοντας στη στάση του λεωφορείου πιάνουμε τον εαυτό μας να παρατηρεί  τα μαλλιά του μοντέλου που μας υπόσχεται λάμψη και όγκο με το μαγικό σαμπουάν που διαφημίζει, ενώ τα δικά μας βρίσκονται σε αξιολύπητη κατάσταση από τα καυσαέρια και τη μόλυνση της πόλης. Εκείνη τη στιγμή σκεφτόμαστε πόσο καλά θα ήταν να δοκιμάζαμε το συγκεκριμένο σαμπουάν και να είχαμε τα ίδια μαλλιά με του μοντέλου.

 

Αυτό ήταν. Η outdoor - εξωτερική διαφήμιση έχει πετύχει το σκοπό της. Για να δώσουμε έναν πιο ακριβή ορισμό θα λέγαμε ότι outdoor διαφήμιση  είναι οποιαδήποτε διαφήμιση γίνεται σε εξωτερικό χώρο και απευθύνεται σε όλους εμάς τους πιθανούς καταναλωτές που περνάμε από το σημείο που βρίσκεται η διαφήμιση. Διαφημίσεις σε στάσεις λεωφορείων και διαφημιστικούς πύργους, το ντύσιμο λεωφορείων και αυτοκινήτων, η επένδυση στις πόρτες ταξί, οι πινακίδες γηπέδων και χώρων εκδηλώσεων και γενικότερα οποιαδήποτε άλλη διαφήμιση εξωτερικού χώρου.

 

Οι εξωτερική διαφήμιση λειτουργεί καλά για την προώθηση προϊόντων σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Οι διαφημιστικές πινακίδες είναι πολλές φορές το πρώτο πράγμα που βλέπει ένας πιθανός πελάτης οποιασδήποτε επιχείρησης. Γι’αυτό η πινακίδα πρέπει να είναι φωτεινή και ευδιάκριτη για να προσελκύσειτην προσοχή (χωρίς να είναι φανταχτερή) και αρκετά κατατοπιστική για να αφήσει τους υποψήφιους πελάτες να ξέρουν τι προϊόν πωλείται.

 

Για να δούμε πιο αναλυτικά μερικούς τύπους εξωτερικής διαφήμισης:

 

Pisa
Οι πινακίδες τύπου Pisa διαφημίζουν σταθερά ένα προϊόν και συνήθως τοποθετούνται  σε πολυσύχναστα σημεία της πόλης. Εκεί που θα μπορέσουν να τις δουν πολλοί πιθανοί καταναλωτές. Απευθύνονται  τόσο στους οδηγούς όσο και τους πεζούς δημιουργώντας έτσι μεγάλες πιθανότητες ανάπτυξης και διαφήμισης ενός προϊόντος. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα εξαιρετικό μέσο μάρκετινγκ.

 

Super Pisa
Tα Super Pisa είναι οι μεγαλύτερες στατικές διαφημιστικές πινακίδες. Τοποθετούνται σε στρατηγικά σημεία αυτοκινητοδρόμων όπως π.χ. προς και από αεροδρόμια, εθνικές οδούς κ.ά. Αυτό επιτρέπει στο μήνυμά τους να φτάνει σε όσο μεγαλύτερο κοινό γίνεται.  Στοχεύουν στη μάζα, ακριβώς επειδή έχουν τέτοιο μέγεθος που το μήνυμά τους γίνεται ορατό από πολύ μακριά και πάρα πολύ καθαρά.  Ακριβώς για αυτό το λόγο χρησιμοποιούνται  πάρα πολύ και σε πολιτικές εκστρατείες.

 

Tri-Vision
Οι πινακίδες τύπου Tri-Vision είναι  ένα σύστημα από τριγωνικές ράβδους που περιστρέφονται και έτσι μπορούν να προβάλλουν τρία διαφορετικά προϊόντα ή διαφημιστικά μηνύματα. Επειδή το βράδυ φωτίζονται και διαθέτουν κίνηση προσελκύουν πολύ εύκολα το μάτι του καταναλωτή. Συνήθως τοποθετούνται μέσα στις πόλεις.

 

Bus Stop Shelters
Ουσιαστικά μιλάμε για τη διαφήμιση στις στάσεις των λεωφορείων, εκεί που καθημερινά μετακινούνται χιλιάδες άνθρωποι μέσα στις πόλεις. Θεωρούνται από τα καλύτερα σημεία διαφήμισης αφού βρίσκονται σε κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους και μπορούν να «αιχμαλωτίσουν» το βλέμμα τόσο των επιβατών που περιμένουν, όσο και των οδηγών που μπορεί να περνούν, να περιμένουν σε κόκκινο φανάρι αλλά και όλων των περαστικών.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.