Έντυπο
| Τι χρειάζεται ένα επιτυχημένο διαφημιστικό έντυπο; |

Mar 14, 2012

To διαφημιστικό έντυπο κάθε επιχείρησης είναι η "βιτρίνα" της αποτυπωμένη σε χαρτί. Μία βιτρίνα που ο πελάτης παίρνει στα χέρια του για να πάρει μία συμπυκνωμένη, πρώτη εικόνα της εταιρείας, να μπορέσει να δει στοιχεία που τον ενδιαφέρουν, να διαβάσει με την ησυχία του και να ξαναδιαβάσει ό,τι πληροφορία του διέφυγε με την πρώτη ματιά, να δει λεπτομέρειες και πολλές φορές να αποφασίσει αν θα έρθει σε επαφή με τη συγκεκριμένη εταιρεία . Άρα καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικός είναι ο σχεδιασμός του.

 

Ας προσέξουμε κάποια σημαντικά στοιχεία που θα κάνουν τη μεγάλη διαφορά σε ένα έντυπο.

 

  • Το χρώμα. Τα βασικά χρώματα του διαφημιστικού μας εντύπου πρέπει  είναι ίδια με αυτά της εταιρικής μας ταυτότητας (λογότυπο κ.ά.). Ποτέ δεν πρέπει να είναι κάτι άσχετο με αυτά, εκτός και αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα έντυπο για μία νέα υπηρεσία, προϊόν ή τμήμα εταιρείας.

 

  • Το concept. Ο σχεδιασμός του πρέπει να έχει ένα κεντρικό θέμα, να το διέπει μία κεντρική δημιουργική ιδέα (concept) που είναι σύμφωνη με τη γενικότερη διαφημιστική επικοινωνία της επιχείρησης ή του προϊόντος της.

 

  • H λειτουργικότητα. Κάθε πληροφορία που υπάρχει στο εξώφυλλο, στις εσωτερικές σελίδες και στο οπισθόφυλλο θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί με στρατηγικό τρόπο, να έχει τονιστεί κατάλληλα  και να έχει τη θέση και τη σειρά που της αναλογεί.

 

  • Το design.Το εικαστικό κομμάτι του εντύπου, το καθαρά design κομμάτι του θα πρέπει να ανταποκρίνεται πλήρως στο ύφος, το προφίλ, το βεληνεκές με την εταιρεία  και το target group της.

 

  • To μήνυμα. Η βασική πληροφορία, το κεντρικό μήνυμα που θέλουμε να φτάσει στον καταναλωτή πρέπει πάντα να κατέχει ξεχωριστή και ευδιάκριτη θέση στο έντυπό μας, ώστε να μην χάνεται μέσα στην πληροφορία των υπόλοιπων μηνυμάτων.

 

  •  Το σλόγκαν. Μπορεί να είναι το σλόγκαν μιας συγκεκριμένης επικοινωνιακής πλατφόρμας που αφορά συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή μιας μακροχρόνιας διαφημιστικής πορείας που έχει η εκάστοτε εταιρεία ή προϊόν.

 

  • Το χαρτί που θα χρησιμοποιηθεί για το έντυπο παίζει επίσης έναν πολύ καθοριστικό ρόλο. Σε συνδυασμό με το φινίρισμα μετά την εκτύπωση (πλαστικοποίηση ματ ή γυαλιστερή, κοπτικά, τοπικό UV) και ένα εμπνευσμένο κοπτικό μπορούν να «απογειώσουν» το αισθητικό αποτέλεσμα  ενός πετυχημένου εντύπου.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.