Στρατηγική online marketing που κάνει τη διαφορά

Mar 15, 2012

Αν ρωτήσετε οποιονδήποτε επιτυχημένο επιχειρηματία,πώς είναι δυνατόν να φτιάξουμε μια μεγάλη επιχείρηση χωρίς κατάλληλη στρατηγική, σίγουρα δεν θα σας πάρει στα σοβαρά.  Ωστόσο, πολλοί «ειδικοί» του online marketing προσπαθούν να βγάλουν χρήματα χωρίς καν να συνειδητοποιούν τι ακριβώς κάνουν online.

 

Αν πιστεύετεότι μπορείτε να μπείτε στο διαδίκτυο, να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα, να την κάνετε link με κάποιους καταλόγους ή blogs, να καθίσετε, να χαλαρώσετε και να παρακολουθείτε τα ευρώ να έρχονται στην τσέπη σας, τότε γελιέστε. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Θα πρέπει να σκεφτείτε: ποιος είστε και πού θέλετε να βρίσκεστε στο μέλλον. Είτε offline ή online, υπάρχουν μόνο δύο πράγματα που έχουν σημασία: «Αγορά» και «Πώληση».

 

 

Για το online marketing (internet marketing) υπάρχουν κάποια tips που θα έπρεπε να εφαρμόσετε για μια επιτυχημένη προώθηση και προβολή των προϊόντων ή και των υπηρεσιών σας.

 

 

Ποιοι είναι οι πελάτες σας;
Τι είναι ακριβώς είναι αυτοί οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνεστε; Είναι άντρες, γυναίκες, παιδιά;Πρέπει να ξέρετε τα προβλήματα ή τις επιθυμίες τους. Θα πρέπει να μπείτε στη θέση τους, στο μυαλό τους και να ανακαλύψετε τι είναι αυτό που θα τους έκανε να νιώσουν καλύτερα (μία προσφορά/deals π.χ.).

 

Ποιες είναι οι τάσεις της αγοράς κάθε χρονική περίοδο;
Μπορείτε να πάρετε ιδέες από ιστοσελίδες όπως το Google Trends που θα σας δώσει κάποιες ιδέες για το ποια προϊόντα βρίσκονται στο προσκήνιο, πόσοι και ποιοι άνθρωποι τα αναζητούν. Το Word Tracker είναι ένα εξίσου χρήσιμο εργαλείο που σας βοηθάει να μάθετε ποια είναι τα λεγόμενα top 10.000 keyword reports (λέξεις κλειδιά). Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνετε αν το προϊόν που πρόκειται να πουλήσετε έχει αυξημένη ζήτηση και άρα να έχετε και εσείς μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

 

Ποια είναι η προσφορά σας;
Γιατί θα έπρεπε να αγοράσουν από εσάς; Γιατί εσείς είστε καλύτερος από τους υπόλοιπους; Γιατί θα έπρεπε να σας εμπιστευθούν; Προσφέρετε ένα  δικό σας προϊόν ή κάποιου άλλου; Πώς θα δημιουργήσετε μια ακαταμάχητη προσφορά που σχεδόν θα σας παρακαλάνε να τους πουλήσετε; Ο συνδυασμός καλής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή είναι ο μαγικός συνδυασμός στο μυαλό του καταναλωτή. Γι’αυτό το να κάνετε προσφορές, ειδικές τιμές αλλά και κουπόνια κάποιες χρονικές περιόδους είναι ένας καλός τρόπος ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις σας.

 

Γιορτινές προσφορές. Ευκαιρία για γιορτή.

Λανσάρετε τα προϊόντα σας σε περιόδους εορτών και αργιών. Χριστούγεννα, του Αγίου Βαλεντίνου ή η γιορτή της μητέρας και τα αποτελέσματα των πωλήσεων σας μπορεί να είναι θεαματικά. Ειδικά στην περίοδο των γιορτών όλες οι αναζητήσεις είναι συγκεκριμένες και εάν υπάρχουν τα ανάλογα αποτελέσματα τότε περισσότερες πωλήσεις είναι εγγυημένες.

 

 Έχετε εναλλακτικές φράσεις, λέξεις-κλειδιά για το SEO σας;

Απαραίτητο κομμάτι του online  marketing είναι η σωστή στρατηγική SEO. Οι search engines δηλ. οι μηχανές αναζήτησης (συγκεκριμένα το Google) είναι σημαντικά για να προσελκύετε επισκέπτες που ίσως, στο μέλλον  γίνουν πελάτες σας. Επενδύστε σε δευτερεύουσες λέξεις ή φράσεις κλειδιά. Έχουν πολύ μικρότερο ανταγωνισμό, πράγμα που αυξάνει τις δικές σας πιθανότητες να ξεχωρίσετε και να σας επιλέξει κοινό πιο εξειδικευμένο που γνωρίζει ακριβώς τι ζητάει και είναι έτοιμο να αγοράσει.

 

Είστε διαφορετικοί από τους άλλους;

Φροντίστε ώστε τα προϊόντα σας να έχουν να προσφέρουν κάτι μοναδικό και όλη η επικοινωνία σας να ξεχωρίζει. Διαθέστε μία υπηρεσία από αυτές που προσφέρετε μόνο στο ίντερνετ και δημιουργήστε μια ανάγκη που μπορεί να ικανοποιηθεί μόνο onlineκαι μόνο μέσα από την ιστοσελίδα σας. Tα αποτελέσματα θα σας ανταμείψουν.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.