Προβολή στο Google - PPC & Return On Investment

Mar 15, 2012

Ξέρετε τι θα πει cost per click (CPC) ή PPC advertising; SEO; Πολύ απλά η  διαφήμιση στην πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο, το Google.

 

Για να κατοχυρώσετε μία λέξη ή φράση κλειδί για το site σας θα πρέπει να ξέρετε ότι το κόστος τους κυμαίνεται από μερικά λεπτά έως και μερικά δεκάδες ευρώ. Τι ακριβώς καθορίζει την τιμή θα αναρωτηθείτε. Το πόσο δημοφιλή είναι οι λέξεις, φράσεις - κλειδιά και τι ανταγωνισμό έχουν.

 

Για παράδειγμα, άλλο ποσό θα πρέπει να πληρώσετε αν θέλετε να διαφημίσετε το  site σας όταν κάποιος πατάει τη λέξη "διακοπές" και άλλο ποσό για τη φράση "οικογενειακές διακοπές" που είναι πολύ πιο συγκεκριμένη και στοχεύει σε κοινό που είναι γονείς με παιδιά που ψάχνουν το συγκεκριμένο τύπο διακοπών.

 

 

Εάν δεν γνωρίζετε καλά τη συγκεκριμένη διαδικασία μπορεί να σας στοιχίσει πολύ ακριβά, πράγμα που θα μπορούσατε να αποφύγετε αν ξέρατε τι να κάνετε. Και όταν δεν ξέρουμε έναν τομέα καθόλου αυτό που κάνουμε είναι πάντα να ζητήσουμε τη βοήθεια ειδικών.

 

Ειδικών που γνωρίζουν πολύ καλά τον συγκεκριμένο τομέα και θα σας καθοδηγήσουν στο πώς θα έχετε την καλύτερη επιστροφή των χρημάτων (Return On Investment – ROI)  που έχετε επενδύσει για την διαδικτυακή διαφήμιση της επιχείρησής σας.

 

Πολύ σημαντικός βέβαια παράγοντας είναι και η λήψη και η σωστή ανάλυση των στοιχείων από στατιστικές που θα απογειώσουν την καμπάνια σας και θα σας φέρουν πολύ μεγαλύτερα κέρδη.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.