Διανομή Εντύπων: Οικονομία και αποτελεσματικότητα.

Mar 15, 2012

 

Αναμφισβήτητα, η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει σε περικοπές, πλήττοντας την κατανάλωση και κατά συνέπεια τη διαφήμιση των προϊόντων. Ωστόσο, προβολή δε γίνεται μόνο μέσα από το ραδιόφωνο ή την τηλεόραση. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κάνετε γνωστό το προϊόν ή την εταιρεία σας είναι η δημιουργία εντύπων και η διανομή τους. Χάρη στο χαμηλό budget που απαιτεί, πολλοί είναι οι επαγγελματίες που επιλέγουν αυτό τον τρόπο marketing διανέμοντας τα έντυπά τους είτε από πόρτα σε πόρτα (door to door), είτε σε καταστήματα και επιχειρήσεις, βλέποντας άνοδο στις πωλήσεις τους.   

 

Η διανομή φυλλαδίων δεν κοστίζει ακριβά και υπόσχεται άμεση αποτελεσματικότητα, αρκεί να πληροί κάποιες προϋποθέσεις:

 

Η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική. Διαλέξτε έναν ξεκάθαρο και ‘δυνατό’ τίτλο που θα εντυπωσιάσει με την πρώτη ματιά τον αποδέκτη, ώστε να διαβάσει όλο το φυλλάδιο.  Εάν του τραβήξει την προσοχή, θα μάθει και την επωνυμία σας, διαφορετικά το έντυπό σας θα βρεθεί στα… αζήτητα, μαζί με άλλα όμοιά του. Δώστε λοιπόν βάση στο μήνυμά σας. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να συστηθείτε και να κάνετε το όνομά σας ευρύτερα γνωστό. 

 

Μιλήστε στο συναίσθημα και αφυπνίστε τη λογική του αναγνώστη. Ένα δώρο αγγίζει το συναίσθημα, ενώ μία ενδιαφέρουσα προσφορά μιλάει πάντα στη λογική. Τα εκπτωτικά κουπόνια και οι τιμές γνωριμίας λειτουργούν αποτελεσματικά, αλλά για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, δώστε ‘κάτι παραπάνω’ στον υποψήφιο πελάτη σας. Είναι σίγουρο ότι στο τέλος και οι δύο θα βγείτε κερδισμένοι.

 

Γίνετε εσείς ο καταναλωτής. Μπείτε στη θέση αυτού στον οποίο απευθύνεστε και σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς να διαβάζατε εάν ένα φυλλάδιο σας ‘χτυπούσε’ την πόρτα. Αποφύγετε τις επαναλήψεις και τις μιμήσεις που μπερδεύουν, μη δίνετε υποσχέσεις που υπερβάλλουν και μιλήστε στη γλώσσα που θα θέλατε να μιλάνε και σε ‘σας.

 

Πιστέψτε στην προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Μία μεγάλη εταιρεία στηρίζεται στο όνομά της, ενώ μία οικογενειακή επιχείρηση στην αμεσότητα και την προσωπική σχέση. Προσεγγίστε το κοινό σας ανάλογα με την προσωπικότητα της επιχείρησής σας και δημιουργήστε σχέσεις εμπιστοσύνης.

 

Λίγα λόγια και περιεκτικά. Σκοπός του φυλλαδίου είναι να κινήσει την περιέργεια και να κάνει γνωστό ένα προϊόν ή μία επιχείρηση. Μην κουράζετε τον αναγνώστη με φλυαρίες και βαρύγδουπες δηλώσεις.

 

Από 3 μέχρι 5 δευτερόλεπτα…Τόσο χρόνο χρειάζεται ο αναγνώστης για να αποφασίσει εάν αυτό που κρατάει στο χέρι του τον αφορά ή όχι. Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα και αυξήστε τις πιθανότητες να γνωρίσετε την αποδοχή που επιθυμείτε.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.