Pay per Click Advertising

Mar 15, 2012

Pay per Click Advertising. Ένα αξιόπιστο… κλικ ή ένα απατηλό τρικ;

 

 

Το Pay per Click Advertising αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο online διαφήμισης, και αφορά στη διαδικασία πληρωμής του διαφημιζόμενου κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ πάνω στο διαφημιστικό του. Η εμφάνιση των διαφημιζομένων γίνεται είτε με την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών, ή σε site σχετικά με την κατηγορία που ανήκει το διαφημιστικό.

 

 

Τα δύο μεγαλύτερα δίκτυα, το Google, μέσω του AdWordsκαι το Yahoo, μέσω του Overture, είναι οι δύο εταιρείες-κολοσσοί που κερδίζουν το μεγαλύτερο μέρος του ποσού, αποκομίζοντας το 99% των κερδών από τα ‘κλικαρίσματα’ σε εκατοντάδες χιλιάδες εταιρείες, ιστοσελίδες και επαγγελματίες.  

 

 

Ωστόσο, η απάντηση στο pay per click είναι το λεγόμενο click fraud, που αφορά ουσιαστικά στην απάτη στα κλικ που σημειώνονται για κάθε διαφήμιση. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά, όταν ένα διαφημιστικό κλικάρεται από κάποιον ή από κάποιο πρόγραμμα, το click fraud προσομοιώνει τα κλικ με σκοπό την αποκομιδή κέρδους ή το σαμποτάζ και την εξαπάτηση του διαφημιζόμενου.

 

 

Οι… συνήθεις ύποπτοι του click fraud είναι ή απλοί χάκερς, ή κάποιος ανταγωνιστής που θέλει να ξετινάξει το διαφημιστικό budget του αντιπάλου του, ή κάποιος κάτοχος μιας ιστοσελίδας που θέλει να κερδίσει περισσότερα χρήματα από τις διαφημίσεις που φιλοξενεί στην ιστοσελίδα του.

 

 

Όποιο όμως κι αν είναι ο προφίλ, το click fraud αποτελεί ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο καλούνται να λύσουν οι δύο μεγάλες εταιρείες, καθώς πολλοί διαφημιζόμενοι αισθάνονται εξαπατημένοι, παρόλο που κατά καιρούς έχουν αποζημιωθεί από τους παρόχους.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.