Marketing και Οικονομική κρίση

Mar 15, 2012

Marketing και Οικονομική κρίση. Πώς να κρατήσετε τις ισορροπίες.

 

Στη δύσκολη αυτή περίοδο της κοινωνικής και οικονομικής κρίσης που βιώνουμε, οι περισσότερες, για να μην πούμε σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις, έχουν μειώσει δραματικά τα budgets τους, ενώ πολλές είναι και αυτές που έχουν προβεί σε ολική περικοπή του διαθέσιμου προϋπολογισμού τους για σκοπούς που αφορούν στο Marketing, αλλά και στη μείωση του προσωπικού τους.

 

Είναι όμως σημαντικό να γίνει απολύτως αντιληπτό το ότι κόβοντας το budget από το Marketing, κάνουμε περισσότερο κακό, ακόμα και από την ίδια την οικονομική κρίση, καθώς μηδενίζουμε την προοπτική ανάπτυξης της επιχείρησής μας. Αντίθετα, μελέτες έχουν δείξει ότι οι εταιρείες που συνεχίζουν να εφαρμόζουν μεθόδους προώθησης και Marketing εν μέσω οικονομικής κρίσης, συχνά βρίσκονται όχι μόνο να επιζούν αλλά και να αναπτύσσονται!

 

Παρά τις δυσκολίες, πρέπει όλοι να επαναπροσδιορίσουμε τη θέση μας στην αγορά, ανακαλύπτοντας τρόπους περαιτέρω ανάπτυξης, σαφώς με χαμηλότερο κόστος. Κανένας δεν μπορεί να αγνοήσει τις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα ως σύνολο, αλλά, ανακαλύπτοντας νέες στρατηγικές Μarketing, ίσως και να μπορέσουμε να αλλάξουμε το βαρύ κλίμα που επικρατεί.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.