Διαφήμιση.Από την ιδέα στην υλοποίηση...

Mar 15, 2012

Η εμφάνιση της διαφήμισης χάνεται μέσα στο χρόνο. Η ανάπτυξή της, ωστόσο, συναντάται στα τέλη του 19ου και αρχές του 20ου αιώνα. Και, από την προώθηση των ιδεών μέχρι και την υποστήριξη πολιτικών υποψηφίων, ο σκοπός της είναι ένας:  Πώς θα επηρεάσει τους ιδιώτες ώστε να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες. 

 

Το ποσό που δαπανάται για τη διαφήμιση είναι αστρονομικό. Υπολογίζεται ότι την τετραετία 2007-2010 είχε ξεπεράσει - σε παγκόσμια κλίμακα - τα  450 δισεκατομμύρια ευρώ!  

 

Τι χρειάζεται όμως για να γίνει μία διαφήμιση αποτελεσματική; Πρώτα απ’ όλα την ιδέα, αυτή που θα διαφοροποιήσει τις εταιρείες και τα προϊόντα μεταξύ τους, μιλώντας στο συναίσθημα και τη συνείδηση του καταναλωτή. Όσο πιο δημιουργική είναι η ιδέα, τόσο πιο επικερδή είναι και αποτελέσματα της διαφήμισης. Γι’ αυτό οι εταιρείες ξοδεύουν τα χρήματά τους εκεί. Για να τα πάρουν πίσω στο πολλαπλάσιο, από τις πωλήσεις τους.

 

Τα διαφημιστικά μέσα είναι πολλά, ανάλογα με το budget του διαφημιζόμενου. Από το ‘πατροπαράδοτο τρίπτυχο’ τηλεόραση - ραδιόφωνο - καταχώριση σε περιοδικό τύπο, μέχρι το Internet και τα Social Media, τα Ambient Media και τις προωθητικές ενέργειες, οι διαφημιστές ανακαλύπτουν και προτείνουν αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες του πελάτη, οδηγώντας σε αύξηση της κατανάλωσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών του. Η επανάληψη της εικόνας ή του ονόματος του  προϊόντος, βοηθά στο να μιλάει η διαφήμιση στο υποσυνείδητο του καταναλωτή, οδηγώντας τον στην αγορά.

 

Από την πιο μικρή επιχείρηση, μέχρι οργανισμούς-κολοσσούς, η διαφήμιση είναι το απαραίτητο μέσο που οδηγεί στην ανάπτυξη. Χωρίς διαφήμιση δεν υπάρχει αναγνωρισιμότητα, άρα δεν υπάρχει η επιθυμητή πώληση. Εμπιστευθείτε τη μάρκα σας στα χέρια των ειδικών και ανακαλύψτε την ιδέα εκείνη που θα αναδείξει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.