Event management: Πώς να χειριστείτε την εκδήλωσή σας.

Mar 15, 2012

Τα event είναι ένας καλός τρόπος προσέγγισης του κοινού-στόχου. Πριν όμως προχωρήσετε στην οργάνωσή τους, κάντε τις παρακάτω ερωτήσεις στον εαυτό σας:

 

Γιατί το κάνετε; Ποιος είναι ο λόγος που κάνετε το event  και ποιες οι προσδοκίες σας; Οι απαντήσεις που θα δώσετε θα σας οδηγήσουν σε ένα καλό concept που θα φέρει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. 

 

Πού απευθύνεστε; Ένα event έχει στόχο την προσωπική επαφή, να γνωριστείτε καλύτερα με τους υπάρχοντες πελάτες σας, αλλά και με τους μελλοντικούς, γι’ αυτό πρέπει να έχει σίγουρα την προσωπική σας υπογραφή, αλλά ταυτόχρονα να μιλάει και στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Αποκωδικοποιήστε λοιπόν το πελατολόγιό σας και κινηθείτε ανάλογα.

 

Πώς θα ικανοποιήσετε το κοινό σας; Φροντίστε να δώσετε στο κοινό σας αυτό που περιμένει από εσάς, και κάτι παραπάνω. Μην ξεχνάτε ότι για να είναι με το μέρος σας και να πετύχετε τους στόχους σας, πρέπει να είστε γενναιόδωροι. Να είστε σίγουροι ότι οι πελάτες σας θα σας αποζημιώσουν κι αυτοί με τη σειρά τους.

 

Επιπλέον, δημιουργήστε τις συνθήκες ώστε να μάθετε τι περιμένει και το κοινό από εσάς, και εντάξτε το στον προγραμματισμό σας, κάνοντας ακόμα πιο σημαντικό για όλους το event.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.