Customer Relationship Managment - CRM

Mar 15, 2012

Μια παλιά στρατηγική με νέα μορφή.

 

Το Customer Relationship Managment (CRM) αφορά στον πελατοκεντρικό τρόπο  προσέγγισης του κοινού-στόχου και τη δημιουργία σχέσεων που αλληλεπιδρούν την εταιρεία, τους πελάτες και τις προοπτικές τους. Είναι ένας τρόπος marketing που οδηγεί στην ανάπτυξη της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων, και βασίζεται στην αξιοπιστία και την προσέλκυση πελατών, μέσα από μία σταθερή και ειλικρινή σχέση, με στόχο τη μεγαλύτερη αφοσίωση από το μέρος του πελάτη και την κερδοφορία για την επιχείρηση. Δουλειά του CRM είναι να βρει τον πελάτη, να συγκεντρώσει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για αυτόν, να αναπτύξει μαζί του σχέση, να είναι συνεπής, να προσφέρει δηλαδή αυτό που του έχει υποσχεθεί, και κυρίως, να τον διατηρήσει.

 

Είναι η μέθοδος κατά την οποία πλησιάζουμε τους σημαντικότερους πελάτες, κερδίζουμε το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών τους, δημιουργούμε πίστη και μειώνουμε την απώλειά τους. Με τη συνεχή επαφή μαζί τους αυξάνουμε τόσο την εμπιστοσύνη τους, όσο και τα κέρδη μας, αφού οι υπάρχοντες πελάτες αποτελούν το 80% των κερδών μίας επιχείρησης. Έχοντας ένα καλό database ενημερώνουμε συνεχώς το λογισμικό μας, και βάσει του προφίλ των πελατών, προσπαθούμε να τους διατηρήσουμε. Δεν είναι τυχαίο πως, έρευνες αποδεικνύουν ότι, εάν οι υπηρεσίες που προσφέρουμε δεν είναι επαρκείς, επτά στους δέκα πελάτες στρέφονται στον ανταγωνισμό.

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το CRM γνωρίζοντας ότι το να διατηρήσεις τους παλιούς πελάτες είναι πιο κερδοφόρο από το να προσπαθείς να κερδίσεις νέους. Έτσι, χτίζουν γερές πελατειακές σχέσεις, επιτυγχάνοντας το στόχο τους, που δεν είναι άλλος από την αύξηση των πωλήσεων.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.