Newsletter Marketing
| Σημασία και αποτελεσματικότητα |

Mar 15, 2012

Το newsletter είναι ένα είδος εφημερίδας που αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα στους πελάτες για να τους ενημερώσουμε για τις εξελίξεις της εταιρείας μας, τον ανταγωνισμό, για κάποιο νέο προϊόν, για τα επόμενα βήματά μας, και πολλά άλλα. Είναι ένας ιδιαίτερα επιτυχημένος τρόπος marketing, καθώς βασίζεται στην άμεση επαφή του πελάτη με την επιχείρησή μας, και, όταν γίνεται σωστά, βοηθάει και στην ανάπτυξη της εταιρείας μας.

 

Φέρνει αποτελέσματα; Σίγουρα ένα newsletter χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και αποτελεί ένα πολύ αποτελεσματικό τρόπο μετάδοσης των νέων και των εξελίξεων της εταιρείας σας και σε άλλους.

 

Ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail; Σε μία πληθώρα μηνυμάτων κάθε  μέρα, ένα newsletter μπορεί εύκολα να αγνοηθεί, ενώ στην πόρτα του παραλήπτη και με το όνομά του επάνω, έχει σίγουρα μεγαλύτερη αξία και αποτελεσματικότητα. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του τυπωμένου newsletter είναι ότι, πριν από τον παραλήπτη, μπορεί να πέσει στην αντίληψη και άλλων που να ενδιαφερθούν για εσάς.

 

Σε ποιους θα πρέπει να το αποστείλετε; Σαφώς στους υπάρχοντες πελάτες σας, αλλά και σε δυνητικούς, τα στοιχεία των οποίων μπορείτε να πάρετε από εταιρείες που διατηρούν database. Μόλις συγκεντρώσετε τη σχετική πληροφόρηση, αποθηκεύστε τα στοιχεία σε ένα πρόγραμμα, το οποίο θα λειτουργεί ως λίστα για το ενημερωτικό δελτίο σας.  

 

Πότε θα πρέπει να το ταχυδρομείτε; Η αρχή κάθε μήνα είναι προτιμότερη, γιατί πιθανότατα έχετε νέες προσφορές για το διάστημα αυτό, κάτι που εάν κάνετε με συνέπεια, οι πελάτες σας θα περιμένουν να διαβάσουν και, γιατί όχι, να επωφεληθούν από αυτές.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.