Guerilla Marketing Ideas. Σας ακούγεται περίεργο;

Mar 15, 2012

‘Guerilla’ σημαίνει ‘αντάρτης’ και ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική marketing, αφού βασίζεται σεμία σειρά ασυνήθιστων ενεργειών προσέγγισης πελατών, με βασικό στόχο να προκαλέσει ‘θόρυβο’ γύρω από το όνομά σας.

 

Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που δεν απαιτεί πολλά χρήματα, αλλά καλές δημόσιες σχέσεις, γνώση της τεχνολογίας και προωθητικά προγράμματα που θα απασχολήσουν ευχάριστα το κοινό.

 

Το Guerilla Marketing μπορείτε να το εφαρμόσετε παντού όπου βρίσκονται δυνητικοί πελάτες, ακόμα και στα πιο ασυνήθιστα μέρη, στο δρόμο, στο μετρό, οπουδήποτε, δημιουργώντας για αυτούς μία ενδιαφέρουσα εμπειρία που θα οδηγήσει σε μία ευχάριστη κατάληξη για το προϊόν σας.

 

Η δυσκολία του έγκειται στο ότι απαιτεί μεγάλη δημιουργικότητα. Είναι ένας συνδυασμός creative concept, δημοσίων σχέσεων και Marketing, χρειάζεται εφευρετικότητα και πρωτοτυπία και η επιτυχία του λειτουργεί κυρίως με το word of mouth (από στόμα σε στόμα) και την προβολή που θα λάβει από τον κόσμο και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

 

Ωστόσο, μην ξεχνάτε ποτέ ότι όσο ενδιαφέρον και να είναι το marketing που ακολουθείτε, για να φέρει κέρδος πρέπει να δώσει κάποια υπόσχεση για την οποία να δεσμευτείτε. Φροντίστε να είστε συνεπείς και με τις ιδέες και με το χαρακτήρα της επιχείρησής σας, και να έχετε μία σταθερή προβολή, ώστε να κερδίσετε και να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.