Mobile Advertising: Κινητή διαφήμιση

Mar 15, 2012

 

Το Mobile Marketing είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που πραγματικά βομβαρδίζει πια τον καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις, μαζί με τους διαφημιστές, έχοντας αντιληφθεί ότι ο χρόνος που καταναλώνει κάποιος μπροστά στην τηλεόραση είναι λιγότερος από αυτόν που περνάει έξω από το σπίτι, οδηγήθηκαν στην… κινητή διαφήμιση, που προβάλλεται στα κινητά τηλέφωνα, και όχι μόνο. Εκτός από τα smart phones, τα touch padsκαι τα i-pad, είναι αξεσουάρ που ο σημερινός καταναλωτής δεν αποχωρίζεται καμία στιγμή της ημέρας, αντιθέτως, ενημερώνεται μέσα από αυτά όπου και εάν βρίσκεται. Τηλεφωνικές κλήσεις, e-mails, κίνηση μετοχών, videos και πολλά άλλα, είναι στο χέρι του χρήστη ανά πάσα στιγμή.

 

Έτσι, το marketing και η διαφήμιση, με την ευρύτερη έννοια, έχουν ενωθεί για να αναπτύξουν εργαλεία και λογισμικό που θα επιτρέψει σε μία εταιρεία να στοχεύσει σε συγκεκριμένες αγορές, να στείλει τις ιδέες της μέσω συγκεκριμένων εκδοτών και τελικά να προσεγγίσει το κοινό που επιθυμεί εύκολα και αποτελεσματικά.

 

Η διαφήμιση για κινητές συσκευές προέρχεται κυρίως με τη μορφή Apps, που πλέον χρηματοδοτούνται, και επίσης με banners και άλλους συνδέσμους σε ιστοσελίδες που ο πελάτης χρησιμοποιεί με τις έξυπνες συσκευές του. Το Mobile Marketing είναι μετρήσιμο ως προς την αποτελεσματικότητά του, μέσω της συλλογής δεδομένων.

 

Είναι γεγονός ότι, όσο η τεχνολογία προχωρά, τόσο η διαφήμιση και το marketing ακολουθούν και προσαρμόζουν τις τεχνικές τους για την ικανοποίηση των πελατών, που φυσικά στοχεύει στην πώληση.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.