Οι στόχοι της διαφήμισης - Πώς να τους πετύχετε

Mar 15, 2012

Είτε πρόκειται για προϊόν, υπηρεσία ή απλώς μία ιδέα, μοναδικός σκοπός της διαφήμισης είναι η πώληση. Όταν η επικοινωνία φέρει τα θεμιτά αποτελέσματα, καταφέρνοντας να επηρεάσει και τη στάση του κοινού, τότε μπορούμε να μιλάμε για επιτυχημένη διαφήμιση που, σε συνδυασμό με συγκεκριμένες στρατηγικές marketing οδηγούν στην εκπλήρωση του στόχου. Οι στρατηγικές αυτές σχετίζονται με το προωθητικό πρόγραμμα που ακολουθεί μία επιχείρηση, που, σε συνεργασία με τη διαφήμιση, έχουν συγκεκριμένους στόχους, όπως:

 

Προβολή μίας εταιρείας/brand/υπηρεσίας. Η διαφήμιση ανοίγει τις πόρτες ώστε μία εταιρεία, ένα προϊόν ή μία υπηρεσία να γίνουν γνωστά στους καταναλωτές, που αποτελούν δυνητικούς πελάτες.

 

Επαφή με περισσότερους ανθρώπους. Η διαφήμιση εισχωρεί στην καθημερινότητα του ανθρώπου, με κάθε έκφραση: μέσα από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά, τις εφημερίδες και κάθε άλλο μέσο άμεσης ή έμμεσης προβολής. Μερικά από αυτά μιλούν κατευθείαν στο κοινό-στόχο, ενώ κάποια άλλα αποσκοπούν στο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον σε ανθρώπους που δεν αποτελούν το άμεσο κοινό. Όσο περισσότερο τραβήξετε το ενδιαφέρον τους, τόσο πιο αποτελεσματική είναι η διαφήμιση.

 

Καθιέρωση ενός νέου προϊόντος. Σε μία αγορά που είναι γεμάτη όμοια προϊόντα, η διαφήμιση καλείται να κάνει τη διαφορά. Για να καθιερωθεί ένα νέο προϊόν, εκτός από τις προδιαγραφές που προσφέρει, για να γίνει γνωστό χρειάζεται την προβολή εκείνη που θα το κάνει να ξεχωρίσει. Η δύναμη της διαφήμισης είναι ότι μπορεί να δημιουργήσει μόδα, ένα lifestyle που πολλοί θέλουν να αποκτήσουν και, μέσω της αγοράς του προϊόντος πιστεύουν ότι γίνονται ένα με αυτό.

 

Αύξηση των πωλήσεων ενός προϊόντος/υπηρεσίας. Μία διαφημιστική εκστρατεία μπορεί να σχεδιαστεί για να επιμηκύνει την περίοδο για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε, αυξάνοντας τα μερίδια της επιχείρησής σας στην αγορά.

 

Κατασκευή υπεραξίας για την εταιρεία και βελτιώσει της φήμης σας. Η διαφήμιση είναι ο σύμμαχός σας, αυτός που μέσα από τις δημόσιες σχέσεις και την προβολή της οργάνωσης της επιχείρησης και του προϊόντος σας θα οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεών σας.

 

Με λίγα λόγια, η διαφήμιση είναι αναπόσπαστο κομμάτι του marketing κάθε εταιρείας. Οι εταιρείες ξοδεύουν εκατομμύρια, και η διαφήμιση, όποιο κι αν είναι το ποσό που δαπανάται, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Είτε πρόκειται για το χτίσιμο του brand name σας, είτε για κάνετε αισθητή τη θέση σας στην αγορά, εμπιστευθείτε την προβολή σας σε εκείνους που σας καθοδηγούν στο σωστό δρόμο. Μην ξεχνάτε ότι μία καλή ιδέα μπορεί να απογειώσει το προϊόν σας, ενώ μία κακή καμπάνια μπορεί να σας καταστρέψει.

 

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.