Λογότυπο
| Η "ταυτότητα" της επιχείρησής σας |

Mar 15, 2012

Το λογότυπο μίας εταιρείας είναι από τα πιο κρίσιμα στοιχεία της, καθώς αποτελεί την ‘ταυτότητα’ που θα τη συνοδεύει για χρόνια. Μπορεί να εκφραστεί μόνο με μία γραμματοσειρά που φέρει επάνω το όνομα της εταιρείας, ή με ένα σύμβολο που σηματοδοτεί το προφίλ, το όνομα ή τη φιλοσοφία της. Ένα λογότυπο, όσο απλό κι αν φαίνεται, πρέπει να πηγάζει μέσα από πολλή σκέψη και καλή γνώση της αγοράς.

 

Και, για να δημιουργηθεί, χρειάζονται οι κατάλληλοι άνθρωποι. Εμπιστευτείτε εταιρείες ή δημιουργικούς που ειδικεύονται στο σχεδιασμό λογοτύπων, μιλήστε μαζί τους και δώστε τους να καταλάβουν σε βάθος τη φιλοσοφία σας. Όσα περισσότερα στοιχεία γνωρίζουν για εσάς, τόσο πιο καλή και δημιουργική δουλειά θα σας παραδώσουν.

 

Στόχος του λογοτύπου είναι η άμεση αναγνώριση, να καταλαβαίνει δηλαδή ο καταναλωτής την ύπαρξη του προϊόντος σας με την πρώτη ματιά, γι’ αυτό καλό είναι να μην το αλλάζετε κάθε τόσο. Δεν είναι τυχαίο ότι επιχειρήσεις-κολοσσοί έχουν το ίδιο λογότυπο για πάρα πολλά χρόνια, ή το έχουν ‘φρεσκάρει’ κάνοντας ένα μικρό ‘facelift’. Το λογότυπο της επιχείρησής σας πρέπει να συνοδεύει όλη την επικοινωνία σας: επιστολόχαρτα, business cards, ημερολόγια, επιχειρηματικά δώρα, e-mails, websites, blogs, πρέπει να φέρουν την εταιρική σας ταυτότητα.

 

Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο πρέπει να είναι και μοναδικό, επικοινωνιακό και ελκυστικό, γιατί αποτελεί σημείο της έλξης για το κοινό και χτίζει το brand και την αξία σας στην αγορά.

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.