Target Group: Ή αλλιώς, το κοινό-στόχος

Mar 15, 2012

Όσο μαζικό ή μονοπωλιακό κι αν είναι ένα προϊόν, σχεδόν ποτέ δεν αφορά όλο τον κόσμο. Και, ένα από τα πιο μεγάλα λάθη πολλών επιχειρήσεων είναι να μην κατηγοριοποιούν το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

 

Τα στοιχεία που πρέπει να λάβουμε υπόψη όταν πρόκειται να διαφημίσουμε το προϊόν μας είναι πολλά, και κυρίως δημογραφικά:

Ποιος είναι ο καταναλωτής μας; Άνδρας ή γυναίκα; Πόσο χρονών; Πού κατοικεί; Τι γλώσσα μιλάει; Ποια είναι η οικονομική του κατάσταση; Ποια η οικογενειακή; Σε ποια κοινωνική τάξη ανήκει; Ποιος πληρώνει για το προϊόν μου;, είναι μερικά από τα ερωτήματα που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις όταν σχεδιάζουν τα προϊόντα τους, αλλά και οι διαφημιστικές εταιρείες που καλούνται να τα προβάλλουν. 

 

Με αυτόν τον τόσο απλό τρόπο, έχετε καθορίσει το μήνυμά σας και την αγορά σας και έχετε προσεγγίσει καλύτερα το στόχο σας. Τώρα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια αποτελεσματική καμπάνια και να διαδώσετε το μήνυμά σας. Το να ξέρετε πού απευθύνεστε καθορίζει το tone of voice, το ύφος της καμπάνιας σας, και παράλληλα σας εξοικονομεί χρόνο και μειώνει περιττές σπατάλες.

 

Μάθετε το κοινό σας και μιλήστε στη γλώσσα του. Είναι τόσο απλό, όσο και καθοριστικό για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.