Ραδιοφωνικό σποτ
| Έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά... |

Mar 15, 2012

Το ραδιόφωνο αποτελεί ένα αρκετά οικονομικό διαφημιστικό μέσο, σε σχέση με την τηλεόραση, και για πολλούς αποτελεί την καλύτερη συντροφιά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Από το πρωί που θα ξυπνήσει, στη μετακίνησή του με το αυτοκίνητο, στη δουλειά, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του 24ωρου ενός μέσου καταναλωτή. Άρα, το να προβάλλετε το προϊόν σας σε αυτό το μέσο, αποτελεί αναμφισβήτητα μία πολύ καλή  επιλογή.

 

Ακριβώς όμως λόγω όλων των παραπάνω, το ραδιόφωνο είναι γεμάτο διαφημίσεις. Για να ξεχωρίσετε, πρέπει το μήνυμά σας να είναι έξυπνο, γρήγορο και "πιασάρικο". Πέρα από το κειμενογραφικό κομμάτι, ιδιαίτερο ρόλο παίζει ο/η εκφωνητής/τρια που θα επιλέξετε και η μουσική με την οποία θα το "ντύσετε". Είτε είναι ένα γνωστό μουσικό κομμάτι, ή ένα jingle που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για εσάς, καλό είναι να το επαναλαμβάνετε σε όλα σας τα σποτ, για να χτίσετε αναγνωρισιμότητα.

 

Επιπλέον, λόγω του συγκριτικά χαμηλού κόστους προβολής, καλό είναι να έχετε επανάληψη του σποτ σας αρκετές φορές την ημέρα, ώστε να κερδίσετε περισσότερους ακροατές. Ακόμα και αυτοί που δεν αποτελούν το core target group σας μπορεί να πραγματοποιήσουν αγορά, ακούγοντας ένα έξυπνο και δημιουργικό ραδιοφωνικό. 

 

Τέλος, ένα καλό media shop ξέρει καλά σε ποιους σταθμούς πρέπει να διαφημίσετε το προϊόν σας. Γνωρίζει το προφίλ του ακροατή, ποιον σταθμό ακούει, ποιες ώρες, και οφείλει να σας προτείνει τους σταθμούς με τη μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό που στοχεύετε.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.