Banners
| Η “σημαία” σας κινείται στο διαδίκτυο |

Mar 15, 2012

Τα  banners αποτελούν έναν από τους πιο δημοφιλείς και οικονομικά προσιτούς τρόπους διαφήμισης στο διαδίκτυο. Πρόκειται για αυτά τα μικρά εικονίδια, τις ‘σημαίες’ που βρίσκονται στην κορυφή μίας ηλεκτρονικής σελίδας που, πατώντας τα παραπέμπουν το χρήστη στο site σας, συχνά προβάλλοντας τη διαφήμιση ή την προσφορά σας. Μέχρι να ανακαλυφθούν άλλες μορφές ηλεκτρονικής διαφήμισης, τα banners κατέχουν το δικό τους μερίδιο στη διαφημιστική δαπάνη μίας επιχείρησης, με όλα τα υπέρ και τα κατά που συνεπάγεται το Internet.  

 

Τα υπέρ…

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα banners έχουν εξαιρετικά υψηλό advertisement και brand awareness, αυξάνουν τις καλές εντυπώσεις που έχει χτίσει μία μάρκα ή μία υπηρεσία, ενώ λειτουργούν θετικά ακόμα και για εταιρείες που δεν είναι ευρύτερα γνωστές.

 

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα click-through, καθώς οι περισσότεροι χρήστες δε βλέπουν απλώς το banner, αλλά αντιδρούν σε αυτό κάνοντας κλικ επάνω του για να πάρουν περισσότερες πληροφορίες. Ακόμα ένα υπέρ στην ύπαρξη των banners είναι ότι το διαδίκτυο είναι ακόμα ένας χώρος παρθένος διαφημιστικά, που έχει ακόμα πολλά κρυφά μονοπάτια να αποκαλύψει. Αυτά που ξέρουμε μέχρι στιγμής είναι ότι:

 

  • Ο χρήστης είναι παρατηρητικός. Ο χρήστης του Internet ενδιαφέρεται για ό,τι νέο βλέπει μπροστά του. Στη συνέχεια επιλέγει αν θα κλικάρει επάνω του, γι’ αυτό προσπαθήστε το banner που θα δημιουργήσετε να του τραβήξει την προσοχή.

 

  • Το banner είναι μέρος της σελίδας. Φροντίστε να αναρτήσετε το banner σας σε σελίδες του διαδικτύου που ενδιαφέρουν άμεσα το κοινό-στόχο σας. Αφού τον ενδιαφέρει η σελίδα που διαβάζει, τον ενδιαφέρει και το banner σας.

 

  • Γίνεται άμεσα αντιληπτό. Η κίνηση του banner αλλά και η κοντινή σχέση που έχει ο χρήστης με την εικόνα του υπολογιστή του, δίνει την αίσθηση μεγαλύτερης αμεσότητας με τη "σημαία" σας. 

 

  • Όσο πιο δημιουργικό, τόσο πιο αποτελεσματικό. Δώστε χρώμα και κίνηση, κάντε animation, βάλτε μουσική, και γενικότερα δημιουργήστε όσο πιο δημιουργικά banners γίνεται, αυξάνοντας τα κλικαρίσματα πάνω τους.

 

 

Και τα κατά...

 

  • Είναι πολύ αργά, δημιουργώντας νευρικότητα στο χρήστη, μέχρι να "κατέβουν".

 

  • Είναι άχαρα, προκαλώντας αδιαφορία ή -ακόμα χειρότερα- και αντιπάθεια στο χρήστη.

 

  • Δεν είναι οικεία, αφού δεν αποτελούν τον κλασικό τρόπο διαφήμισης, και άρα ο χρήστης εύκολα τα αγνοεί.

 

 

Γεγονός ωστόσο είναι πως, όσο το διαδίκτυο αναβαθμίζεται, τόσο θα καλυτερεύουν και οι τρόποι διαφήμισης που προσφέρει.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να υπάρχει άδεια μας ή αναφορά του link που να παραπέμπει στο site μας. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.